vrijdag 18 april 2008

mijn rit van stadskanaal na winschoten

dit is mijn handbike hier stond hij voor mijn huis.
hier starte mijn rit dit is nog in het hofje.
hier reed ik op de onstwedderweg, en hier vond willem mij terug hij kon niet geloven dat ik al zo ver weg was.
dit is vlak voor onstwedde, en tot zo ver ging alles heel goed.
hier houde ik even een plas pause bij de zoon van willem in onstewedde, en even een kop koffie, dus dit was bij erik en marye.
hier was ik in blijham even de bocht goed nemen hahahahaha.
hier reed ik al richting winschoten, en moe nee hoor het ging heel goed, en dat had ik zelf niet eens verwacht.
hier was ik vlak voor winschoten, en de gang er goed in, deze foto is van uit de auto genomen.
en hier kom in winschoten binnen.
dit is voor old wold, en ik was zeer verrast om de mensen voor het raam te zien.
hier zag ik de mensen nog beter voor het raam stonden top gevoel was dat, net of had ik de grote prijs gewonnen, maar dat was het ook een beetje wand ik heb wel een anderhalf jaar niet gereden dus het gaf mij een goed gevoel.
en dit is het einde van die grote rit van 30 kilometer en in 1uur en 45 minuten, en ik en heel veel mensen waren zeer trots op mij voor al willem en onze kinderen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey BUUF
wat ben je ook een TOPPER HE!!!

Anoniem zei

heeeeeeeeeeeeey zus

super gedaan.
je bent een topper. we wisten dat je het kon
we houden van je
veel kussiesssssssss
mike nikky jacqueline en tjeerd

Anoniem zei

Hey Wil,

wij lazen je mail en hebben ook de foto's gezien. Super gedaan!!!!

Groetjes de buren
Frank, Janneke en de kids


www.fkfoto.nl

Anoniem zei

nou ik zag jou fottos nou als ik het mag zeggen jij ben echt een vechter hoor petje af voor jou groetjes een hyves vriedin als ik me zo mag noemen
groetjes henny