zondag 6 juli 2008

bij ons nieuwe huis



hallo lieve vrienden en familie.
wij gaan verhuizen, van een aan gepast huis na een gewoonhuis.
wil wil nu weer een gewoon leven zonder aan pasingen.
gewoon trap lopen net zo als iedereen.
wand ik voel me weer een wardig mens wat ik 9 jaar niet meer gevoelt heb.
en nu na 9 jaar wil ik weer gewoon in het leven staan zo als ieder ander.
en dit heb ik aan heel veel mensen te danken zo als de doktoren in groningen dokter geertzen en dokter van dungen,bas hogerdijk uit stadskanaal fiso arts , fisoterapute hilda ook werk zaam in old wold en de verpleging van old wold.
old wold zit in winschoten.
aan deze mensen heb ik te danken waar ik nu ben.
en daar is dank je wel wil genoeg.

2 opmerkingen:

Feather zei

Hai Willy,

Ik heb je al eens eerder laten weten dat ik veel bewondering voor je hebt, je bent een hele sterke vrouw! Ik wens je veel succes,geluk en liefde in je nieuwe woning.

Liefs, Naughtycat

Anoniem zei

Hey lieve (ex) buuv

Lieve Wil en Willem
Wij hopen dat jullie het naat jullie zin hebben op jullie nieuwe stekkie, alhoewel ik je wel mis hoor. We sjouwden niet bij elkaar, maar als er iets was konden we altijd bij elkaar terecht. En will, ik heb inmiddels mijn maagbandje. 3 september ben ik geopereerd en ben nu bijna 6 kg kwijt, en zo trots.

Liefs Janneke
en Frank en de kids natuurlijk ook